Boldogságot tanítok, találd ki, hogy mi vagyok!
Két éve kezdtem el a Boldog Asszonyok Projektemet, és annyi munkaórát, lelkesedést, hitet, erőfeszítést, tudást tettem az elmúlt két évben bele, hogy csak ámulok, amikor végigtekintek rajta. Nem tudatos tervezés, vagy átgondolt marketing inspirált, erre a sok munkára, bár természetesen terveztem tudatosan, és igyekeztem a marketinget is felhasználni, mégis egy varázslatos érzés vezetett leginkább, amit lelkesedésnek hívunk.
Mindig is lelkes, vidám, optimista ember voltam, de amióta munkaként, heti nagyon sok órában foglalkozom azzal, mitől leszünk boldogok, számomra is felfoghatatlan módon változok én is, és az életem is. A nyáron például, véletlenül új irányt vett a szakmai pályafutásom, ugyanis a segítőimmel kidolgoztunk egy olyan tananyagot, amely lefedi a life coachok képzésének tematikáját, ugyanakkor nagyon magas minősítéseket megcélozva, szeretne a pedagógusok akkreditált továbbképzési rendszerében is részt venni. Legnagyobb örömünkre, a Pedagógus Akkreditációs Tanács kedvező elbírálásban részesítette az új távoktatás alapítási kérelmünket, így az “Oktatásért felelős miniszter elé terjesztve döntéshozatalra” állapotában van jelenleg.
Azon túl, hogy szakmai életem nagy megtiszteltetésének tartom, még annak a gondolatát is, hogy gyakorló pedagógusok továbbképzését végezzem, elképesztő lehetőségeket látok a life coach képzésben, úgy általában is, de különösképpen a pedagógusok között. Hiszen gondolják csak végig, milyen sok élethelyzettel találkoznak a pedagógusok, a munkájuk során, aminek az elvégzéséhez, se képzést, se muníciót nem kaptak, mégis meg kell oldaniuk ezeket a helyzeteket, ahhoz, hogy végezhessék a munkájukat.
Már biztosan kitalálták a címben elbújtatott kérdésre a választ, mi vagyok, ha boldogságot tanítok? Life coach oktató:)